lørdag 3. september 2011

Mari og bursdagsfeiring

Siden det passer bedre med en fest på en fredagskveld enn en søndagskveld, var det i går kveld duket for min 22. bursdagsfeiring. Det ble selvfølgelig ekstra bra at det var min kinesiske kalender-bursdag, 八月初五, akkurat i går i tillegg (neste år er den 20. september, så det var litt perfekt).

Lenge før festen begynte styrte jeg rundtom i byen for å få tak i alt jeg trengte, skrudde som en gal for å få Ikea-møblene på plass i tide, og ryddet det som etterhvert har blitt en ganske rotete leilighet. Da de første gjestene kom, var jeg helt utslitt. Da Sør Carolina kom med krone, kom derimot energien tilbake.


Som på bursdagen min for to år siden, røk det også i år en stol (en av de som var her da jeg flyttet inn) -noe som egentlig var litt perfekt, siden jeg samme ettermiddag hadde stresset livet av meg med å skrue sammen de nye stolene fra Ikea.

2 kommentarer:

Lin sa...

Grattis på födelsedagen sötnos. Kram!

马丽 sa...

Tack! :D