mandag 6. juni 2011

Mari og Dragon Boat Festival

Siden det er ferie og fint vær i dag, fant Frøken Lilje og jeg ut at det var på tide med en runde shopping. Selv om det viste seg at Frøken Lilje bare ville ha et par røde sandaler (som vi ikke fant), var jeg mye åpnere for hva som kunne dras hjem. Selv om det hele var raskt unnagjort, er jeg storfornøyd: tre t-skjorter, to kjoler, to neglelakker og et smykke. Siden jeg ikke gidder å ta bilder av klærne, komme det bilde av smykket og neglelakkene.


Smykket er verdens fineste klokke, som til og med fungerer. Det er ikke alltid noe en kan ta for gitt her. Hvorfor bildet er opp-ned aner jeg dog ikke.


Neglelakkene i søte lyse farger, siden det er sommer (har allerede rød, grønn, lyseblå og rosa i samme serie).

Å gå på shopping i Kina kan være noe deprimerede om man ikke veier 45 kilo og er fullstendig flatbrystet, men for en gangs skyld skal jeg ikke klage.

Ingen kommentarer: