torsdag 2. juni 2011

Mari og 九眼桥世纪朝阳 5-2-10-3 II

Nå er det ca. to og helt halvt år siden jeg flyttet inn i leiligheten med adressen 九眼桥世纪朝阳 5-2-10-3. Den gang da la jeg ut bilder av de fleste rommene, og senere også kjøkkenet og gjesterommet. Siden det skjer så gruelig lite her om dagen, tenkte jeg det var på tide med oppdatering av bildene.


Rommet som har forandret seg mest er selvsagt stuen. Jeg orket forresten ikke å ta en seanse ekstremrydding, så det får være som det er.


Stuen sett fra utgangsdøren, tatt i mot"sol".


Soverommet med ny seng og mitt favorittsengetøy.


Kjøkken


Gjesterommet, som for tiden ikke er bebodd, fungerer mest til oppbevaring og tørkerom.

Badet klarer jeg ikke å laste opp bilde av, da det for en eller annen grunn er for stort. Mari = teknisk geni.

Ingen kommentarer: