fredag 6. juli 2012

Mari og I'm Da One

Uansett hvor man bor i verden er det vanskelig om ikke å like, så iallefall å ikke tolerere musikk du hører ofte. Dette vet jeg dessverre mye om, da mye av musikken jeg hører på nå er musikk jeg ville kvelt meg selv for, om jeg hadde visst dette kom til å skje for fem år siden.

Koreansk musikk har de siste årene vært det største og beste i Øst-Asia, og jeg skal være enig i at det er mye bra. Likevel er det enkelte deler av det hele jeg håper jeg aldri kommer til å forstå: Musikkvideoene.

Som den Eat Your Kimchi-fanen jeg er, ser jeg det meste de legger ut, og selvfølgelig KpopCharts Update'en som ble lagt ut her tidligere i uken. Og jeg priser meg heldig for at jeg ble like forvirret av denne videoen til Jo Kwon som Martina og Simon. Ellers hadde nok alt håp vært ute.


Det er bare altfor mye. Av alt.

Ingen kommentarer: