lørdag 12. februar 2011

Mari og forberedelser

Da satt vi på hotellet i Bangkok og ventet. I morgen kommer nemlig mammaen min. Alt er klappet og klart (tror jeg). Jeg har sagt fra at vi blir en person til på hotellet fra i morgen av (at de ikke forsto meg er en underdrivelse), neglene er kortklipt (min mamma har en ting mot lange negler) og til lunsj i dag fikk vi spist vår dose med fastfood, så nå kan de kulinariske opplevelsene begynne.

Thailand er forresten ikke så ille som jeg hadde forventet, selv om jeg ikke har helt sansen for språket. Etter et par øl i går kom jeg på at jeg burde ta et lynkurs i thai for å øke forståelsen og minke hatet, men så ble jeg edru og kom på bedre tanker. Vi skal bare være her til mandag morgen, og selv om ingen snakker engelsk overlever vi.

Ingen kommentarer: