mandag 28. februar 2011

Mari og nytt semester

Da var vi igang, ja. Fagene er nesten de samme som i forrige semester (minus et), og de fleste lærerne nye. Kanskje like greit. Valgfag kommer muligens igang iløpet av neste uke, men siden jeg må fylle opp diverse kvoter med studiepoeng (en trillion forskjellige kategorier, som alle må ha nok poeng) vet jeg allerede hva jeg må ta, så det blir ikke så spennende (tror jeg kommer til å satse på fire valgfag i tillegg til de fem jeg må ta, men det har en tendens til å minke litt etterhvert som semesteret går).

Sukk. Etter seks ukers pause, der fem ble tilbragt i varmen, skal jeg vel egentlig ikke klage over at det nye semesteret har begynt, men en ekstra ukes ferie hadde selvsagt blitt tatt godt motatt. Vel, jeg har Koreatur i mai å se frem til. *begynner nedtelling*

Ingen kommentarer: