onsdag 9. mars 2011

Mari og valgfag

Dette semesteret, som alle andre, blir hverdagen min fullt opp av valgfag. For første gang prøvde vi å få nok elever til oppretting av koreanskkurs -og fikk faktisk sju (trenger bare fem) med på planen, bare for å få drømmene knust da vi overgikk tidsfristen med to dager. Noen ganger er skolekontoret en smule firkantet.

Fagene det blir derfor elementær video (suppegjøkfaget -men kommer til å skifte til en annen klasse neste uke, da det heldigvis går an), innledning til kinesiske tegn (tak ikke vanskligere fag en jeg må -det kommer tross alt en eksamen uti juli), avansert muntlig kinesisk, taiqi (seriøst, vil mye heller bli skutt i foten en å ta faget, men det er et obligatorisk fag om jeg vil ha bacheloren min) og religionskultur.

Med dette har jeg ingen fag verken onsdag eller fredag ettermiddag, noe som passer meg helt ypperlig.

Ingen kommentarer: