onsdag 10. desember 2008

Mari og 九眼桥世纪朝阳 5-2-10-3

Det har ikke gått en dag etter at jeg flyttet uten spørsmål om hvordan det ser ut, og om jeg ikke kan legge ut bilder? Ingen problem!, svarer jeg. Hittil har det bare litt for kaotisk og rotete til å presentere det til omverden. Litt selvrespekt må jo en leilighet ha.
I dag har jeg igjen vært syk, borte fra skolen, til og med, og har faktisk klart å rydde litt. Det kommer dog ingen bilder fra kjøkkenet denne gang, for der orket jeg ikke å begynne engang.

Stua sett fra terrassedøra

Stua sett fra inngangsdøra


Soverommet


Badet


Har også et rom til (foruten om kjøkkenet), men der står det bare en pult, et tørkestativ og et bokskap, så der er jeg aldri. Derfor kommer det ikke bilde der fra. Og som sagt, bilde av kjøkkenet kommer når det er ryddig nok.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Så fint du har fått det Mari:))) Litt av en studentkåk;) Forstår godt at du koser deg her, og så ryddig du har det da. Du e kjempeflinke:)Koselig med bloggen din forresten. Du skriver kjempebra. Humrer og ler her jeg sitter og leser.
Klem fra meg

马丽 sa...

Hehe, takk for det!
Men tro meg, det at det er ryddig er bare for bildenes skyld! Nå er det herlig og rotete igjen!