mandag 10. januar 2011

Mari og feriesysler

Nå har jeg snart hatt ferie i en uke, men det betyr ikke at jeg ligger på laubærene (hele tiden). Takket være at kameraledningen min ligger i kofferten min i Norge (sammen med kameraladeren, noe som kan bli et stort problem i Sørøst-Asia!), er bilder nå om dagen begrenset til Photo Booth, et program som er så kult at det tar bilder speilvendt. Er ikke ekstremt god når det kommer til teknologi, så dette var det beste jeg fikk til.


Trening! Digger den nye timen som er kommet fredag kveld, Sexy Features. Haha, tviler dog sterkt på at jeg kommer til å gå.


Fanta med eplesmak. Æsj med store bokstaver. Men ned går det.


Lonely Planet-boken min! Den begynner å bli temmelig sliten i ryggen langs Malaysia-delen, men finner nok ut noe snart lurt som gjør at jeg kan gå videre til Kambodja-delen.


Valnøttmelk, det nærmeste kineserne kommer drikkbar melk. Er likevel ikke så praktisk, da man ikke kan lukke flasken når man først har åpnet den. Den er god, men jeg er ikke så giret på å drikke en liter hver gang jeg har lyst på.

Ingen kommentarer: