søndag 30. januar 2011

Mari og Batu Ferringhi II

Solen fortsetter å skinne, så jeg og mine solbrente skuldre sitter i skyggen og venter på at Godgutten skal bli ferdig i dusjen, så vi kan gå å spise lunsj. Det er 28 grader, og havet ser nesten fristende ut. Jeg er ingen vannymfe for å si det slik, og har badet en gang siden vi kom til Sørøst-Asia for ni dager siden.

I går var vi på Guerney Plaza, da iPod-ledningen hadde bestemt seg for å ta kvelden. I samme slengen fikk vi med oss The Green Hornet på kino, og jeg fikk kjøpt meg en ny bok, da den forrige ble utlest litt for fort.

I morgen eller tirsdag tenker vi på å dra til sommerfuglgården. Jeg gleder meg som en liten unge. Problem kan oppstå med transport, da det kun går buss halve veien, og resten tar over en time å gå hver vei. Leie scooter? Ikke umulig.

Der kom Godgutten. Lunsjtid!

Ingen kommentarer: