lørdag 30. april 2011

Mari og Koreatur

Da var jeg på plass i leiligheten til Godgutten. Eller, strengt tatt har jeg vel nesten vært her i et halvt døgn nå, men det tok sin tid å våkne (vi kom frem kvart på tre i natt), finne internett (Gudgutten ga meg selvsagt feil passord før han gikk på jobb i dag -det er godt jeg er så lur!), og å finne den dingsen jeg kan lade dataen med (koreanerne bruker nemlig en stikkontakt som ser nesten helt lik ut som den norske, men det er den selvsagt ikke).

Det er fantastisk å være tilbake, men samtidig holder jeg på å fryse meg ihjel. Jeg reiste fra 31 grader og skyer, og kom frem til 14 og styrtregn. La oss bare si at jakken jeg vurderte å ikke ta med, kom kjapt på.

Noe av det jeg liker best med Korea når jeg er her hjemme alene, er at alle nettsidene jeg vil inn på er åpne. Unntatt kinesiske YouKu da selvfølgelig, så jeg får ikke sett mer på Frustrerte Fruer før jeg er tilbake i Kina. Krise.

Satser på å få lagt ut bilder så snart jeg begynner å ta noen.

Ingen kommentarer: