fredag 1. april 2011

Mari og oppdatering fra sykesengen

Det er ikke så utrolig gøy å være syk. Det begynte med småhosting mandag morgen, som nå har utviklet seg til storhosting. Har vært hjemme fra skolen både i dag og i går, men satser likevel på å klare å gå i morgen (dumme, dumme Tomb Sweeping-"ferie").

På mine to dager hjemme har jeg gjort forbausende lite. Har sett Tangled, The Kite Runner, Despicable Me og er nettopp begynt på Life as We Know It. I gårkveld gikk jeg også til koreansktimen, noe som kanskje ikke var så lurt, men jeg klarte ikke å holde meg borte.

Det har også gått over snittet mye kakao, og i går fant jeg frem Godguttens lager av forkjølelsesmedisiner. Er litt skeptisk, da jeg ikke er helt sikker på hvor ofte og hvor mye jeg skal forsyne meg med. Satser selvsagt på å bli frisk før jeg tar for mange.

Ingen kommentarer: