torsdag 14. april 2011

Mari og overvurdering av egenskaper

Etter helgens to bursdagsfeiringer har jeg vært helt ødelagt. I går hadde jeg store planer om å dra rett hjem etter skolen å sove, men så ble jeg revet med på vegetarrestaurant, så den planen gikk i vasken. I klassisk kinesisk-timen i dag var det så vidt jeg klarte å holde meg våken, og med en gang læreren sa timen var slutt, var jeg utav rommet. Vel hjemme klarte jeg å rive av meg buksen og sokkene før jeg kollapset på sengen.

Da jeg våknet igjen kikket jeg på klokken på nattbordet og satt meg opp i sengen. 13:00? Hadde jeg vært i koma-lik tilstand i et døgn, og sovet gjennom fredagstimen? Sweet, helg!

Jeg fant frem mobilen, og fant ut det fremdeles var torsdag, og at jeg kun hadde vært i drømmeland i to timer. Litt skuffende, da jeg alltid har trodd at soving er det jeg er best på. Likevel var det ganske fint, for det betydde at jeg ikke hadde sovet gjennom koreansktimen som begynner klokka sju i kveld. Yay!

Ingen kommentarer: