lørdag 21. april 2012

Mari og forklaringer

Da jeg snakket med Frøken Mexico på Skype i går, innså jeg hvor lite informativ og småkryptisk jeg har vært i det siste. Så her kommer derfor en liten utredning.

Jeg har tatt et års pause i studiene, og har flyttet til Korea. Dette har flere grunner, som at jeg

1) ikke klarer å bli ferdig med bacheloroppgaven dette semesteret, og derfor trenger lengre tid på å fullføre
2) fra Kina ikke kan forberede noe som helst ift. bryllupet i august
3) ikke klarer å være så langt borte fra Godgutten lengre

Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen, men det er ikke så viktig. Jeg kommer derfor til å bo i Korea (akkurat nå bor vi i Ansan, men vi snakker om å flytte til Baran -se bildet: Baran er den sørligste pin-upen) til en gang i februar/mars, og så flytter jeg og Godgutten tilbake til Chengdu. Så da vet du det!

Ingen kommentarer: