onsdag 16. mai 2012

Mari og lett påvirkelig

Etter litt for mange episoder Eat Your Kimchi, fant jeg ut at jeg også hadde lyst på stekt mat inni tacolefse. Siden jeg ikke hadde lyst på eggerøre og tomat, slik det så ut som de lagde, tok jeg alle de grønnsakene vi hadde i kjøleskapet og begynte å skjære. 


Tre hvitløker, en liten brokkoli, en kvart paprika, tre shiitakesopper, en liten gulrot og en diger potet


Det tok dog ikke lang tid før jeg forsto at jeg hadde skjært opp altfor mye grønnsaker. Det ble en del facepalmer også, da poteter tydligvis trenger ganske mye lengre tid på stekepannen enn det hvitløk gjør. Gammel vane er vond og vende?


Skålen er ganske stor, den bare ser veldig liten ut

Lefsene ble stappfulle, og ikke spesielt lette å snu, men nomnomnom så godt! Nok grunn til å fortsette å se maaaange flere episoder med Eat Your Kimchi (som forsåvidt ikke er en matblogg).

Ingen kommentarer: