onsdag 9. mai 2012

Mari og stekeovn

Jeg har tidligere nevnt at jeg ikke har kjempemange oppskrifter som fungerer uten stekeovn. Det sagt, så kan jeg likevel steke meg grønnsaker og lage meg hurtigris og nuddler som alle andre mindre begavede kokker. Men nå trenger jeg ikke lengre å bekymre meg for for mye repitisjon i næringen når Godgutten er på jobb. Vi har nemlig fått oss en stekeovn.


Den er ikke mye å se til, og den ser litt malplassert ut på kjøkkenet vårt, men den kan steke mat. Ikke bare det, men den har også mikrobølgeovn-, grill- og steamingfunksjoner, og en haug andre funksjoner som jeg ikke aner hva er. Og den kan snakke. Stekeovnen min kan snakke. Forsåvidt kun på koreansk, så jeg forstår ikke mer enn at "Åben" betyr stekeovnsfunksjon, men det er jo bare det som trengs. Jeg blir sulten bare av å se på den. Mulig det blir tidlig lunsj i dag. Nomnomnom.

Ingen kommentarer: