fredag 20. mai 2011

Mari og estetiske opplevelser i Sør-Korea

Da jeg var i Korea slo det meg, akkurat som i fjor, hvor... interressant smak Svigermor har. Hun har nemlig, på godt og vondt, innredet hele Godguttens leilighet. I fjor la jeg ikke ut bilder, og heller ikke da jeg var i Korea i begynnelsen av måneden (glemte kameraledningen), så jeg tenkte det var på høy tid nå. Enjoy.


Vakker dekorasjon rundt planten


Og falske blomster. En ser det ikke herfra, men det er glitter på dem


3D-bilder av blandt annet epler (det var 3-4 forskjellige rundt i leiligheten)


Og for ikke å glemme de digre lysekronene. Mer er og blir mer. Og nå har jeg ikke bilder av gardinene eller stolene.. Wow, er alt jeg har å si. En skal forresten ikke se bort ifra at det kommer ny oppdatering av bilder i juni, da jeg setter snuten østover igjen.

Ingen kommentarer: