mandag 2. mai 2011

Mari og koreansk tv

Mens Godgutten er jobb, sitter jeg å ser på tv av ren rastløhet. Noe av det beste/verste er uten tvil reklamene. Iløpet av en episode av CSI (Super Action-kanalen kjører nye og gamle episoder hele tiden) er det bare en liten pause, mens det mellom to episoder er 10-20 min lange pause. Det hadde vært helt greit om det ikke hadde vært et sett av reklamer som varer ca 5 min, som er satt på repeat.

De fleste er helt idiotiske, med fæle sanger, men så er det noen få som har skuespillerer jeg vet hvem er (mye takket være Running Man), og av og til kommer musikk jeg kjenner. Da Donkeyboys Ambitions kom på første gang kjente jeg en liten glede over nordmenns utspredelse i utlandet.

Hadde forresten store planer om å legge ut bilder herfra, men det var før det slo meg at kameraledningen ligger igjen i Kina, og datakamera er ikke sååå bra.

Ingen kommentarer: