tirsdag 25. august 2009

Mari og øyne som sklir igjen

Jeg er så trøtt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.

På søndag sto jeg opp halv sju, så var jeg våken til litt uti Beijingflyet (sovnet rundt 10-tiden på kvelden norsk tid), våknet etter fem timer, og klarte å holde meg våken resten av turen. I gårkveld klarte jeg å pakke helt ut, og alt på plass før jeg la meg, og jeg snorksov innen halv ett. I dag sto jeg opp klokka ni, dusjet og gikk på skolekontoret (de var ikke onde, til en forandring), og spiste lunsj før jeg returnerte til leiligheten.

Nå er det omtrent en time siden jeg kom hjem, og jeg holder på å dø. Øynene mine vil ikke holde seg oppe, og det er kun viljestyrken det hele står på.

Jeg skal ikke sovne. Jeg skal ikke. Da ødelegger jeg hele uken som kommer, og det skal jeg ikke ha noe av.

Ingen kommentarer: