mandag 2. november 2009

Mari og beslutninger

Til bursdagen fikk jeg blandt annet et par sko av min mamma. Det var noe jeg trengte, og virkelig hadde lyst på.

Tingen er bare at hvis man vil ha Converse her i byen må man til Chunxi Road, et turiststrøk uten like; et sted med så store mengder kinesere og utlendinger at jeg får frysninger. Jeg har derfor utsatt å dra dit lengst mulig.

I dag, nesten to måneder etter bursdagen min, tar jeg skrittet. Mine to gamle par Converse er så hullete og utgåtte at jeg ikke kan gjøre noe annet. Noe positivt med å dra dit er at det ligger mange Starbuckser der, så jeg har fulle planer om å drikke meg til mot til å gå inn i den alltid overfyllte Conversebutikken. Ønsk meg lykke til..

3 kommentarer:

Unknown sa...

bare en t i beslutninger..!

马丽 sa...

Nøgd? ;o)

Unknown sa...

ska nok merr en rettskriving t for å få meg nøgd.. men e ett skritt i riktig retning!