onsdag 25. november 2009

Mari og personlige kriser

Da jeg var på IKEA på søndag fikk jeg beskjed om at de ikke kom til å selge juletrær i år. Ikke i hele tatt. Men juletrepynt, DET hadde de.

Sjokket har fremdeles ikke glidd helt inn. Det blir jo ikke jul uten juletre!

Nå til helgen skal jeg til North Market med Skogsjenta, hvor Diamanten tipset meg om at de muligens ville selge noe som lignet juletrær. Har de ikke trær der vet jeg ikke hva jeg gjør.

Mulig jeg går å legger meg, og ikke står opp igjen før Broremann og jeg drar til flyplassen for å fly til Macau og Hong Kong første juledag. Noe julefeiring blir det iallefall ikke.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du må nå henta meg på flyplassen før du legge deg igjen?? (A)

马丽 sa...

Skal ta det opp til vurdering, får se hvordan det går på North Market på søndag..
I alle tilfeller har du adressen min på den kinesiske mobilen -husk å lade batteriet!