torsdag 31. desember 2009

Mari og 2009

I år som i fjor kommer en liten oppdatering av året som har gått. Føler det er helt sykt hvor fort tiden har flydd. Hmm, tror jeg begynner å bli gammel.

Januar
Hadde min første SofaSurfer
Nanchong med Lærer Li

Februar
På ferie i Norge
Biltur med Frøken Mexico
Jobbet på barneskole
Dro tilbake til Kina

Mars
Nada

April
Nada

Mai
Vappu
Zebrafestivalen
Tibet med Skogsjenta, det Vakre Skjellet og Allergikeren
Hadde fjortis-/17. mai-fest
Ble kjent med naboene

Juni
Besøk av Frøken Mexico
Sør-Korea med Frøken Mexico
Midtsommersfeiring
Roller Disco

Juli
Flyttet tilbake til Norge
Bestemte meg for å flytte tilbake til Kina
Finland med Frøken Mexico

August
Var lat i Norge
Flyttet tilbake til Kina

September
Ble 20
Fikk nytt søskenbarn
Beijing med Gullklumpen og familien
Mistet Facebook

Oktober
Var i kinesisk 12-årsdag
Chongqing med Yndlingsbandet
Rock Aid Sichuan
Besvimte på postkontoret
Beijing med Yndlingsbandet

November
Fikk Facebook tilbake (eller, proxy iallefall)
Halvtermineksamener
Kunming med Skogsjenta

Desember
Hadde middagsselskap
Kjøpte ny sykkel (马酗花)
Storebror kom på besøk
HK & Macau med Storebror

Jeg syns det har vært et bra år, jeg.
Godt nytt år!

Ingen kommentarer: