torsdag 3. desember 2009

Mari og samtalenazister

Vi (Skogsjenta, Skåne, Slovakia, Slovakias Sean Connery, 250 og jeg) satt i stamkantinen å spiste lunch i dag da Skogsjenta fant ut at hun ville fortelle om gårsdagens middag.

Skogsjenta: Vi spiste hjernehot-pot!
Mari: Kan vi vær så snill å snakke om noe ann..
250: Hvordan var det?
Skogsjenta: Det var ikke så værst om du ser bortifra konsistensen.
Mari: Vi spiser! Kan det ikke vente?
Slovakias Sean Connery: Spennende! Hvordan var konsistensen?
Skogsjenta: Vel, jeg har aldri smakt det, men det er sånn jeg ser for meg at myk avførings konsistens er..
Mari (prøver å blokke pratingen ute): SÅ HVA ER DINE PLANER FOR DAGEN, SLOVAKIA?
(jeg ble selvfølgelig fullstendig overhørt)
250: Å! Det har jeg lyst til å prøve!
Slovakias Sean Connery: Jeg har hatt lyst til å smake kumage lenge, vet dere om det er mulig å få tak i det her?
Mari: Seriøst! Kan vi skifte tema?!
250: Hersens samtalenazist. Hva skal vi nå snakke om?

Det tok omtrent tre minutter før samtalen igjen omhandlet diverse innvoller. Noen ganger er det vel meningen man ikke skal spise seg mett.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Flertallet bestemme ka samtalen ska gå i..

Serina sa...

Mari, eg smile så masse når eg lese bloggen din! :)