mandag 20. juli 2009

Mari og vimsetilstander

Jeg har alltid hatt tendenser til å virke organisert og strukturert. Problemet er bare at jeg er det kun til det er noe viktig -og da blir alt bare kluss.

Jeg forlegger alt man kan forlegge, og leter gjerne gjennom hele huset/leiligheten til jeg finner gjenstanden rundt håndleddet mitt (klokken min har en egen evne til å forsvinne), og ender med å fortelle meg selv hvor utrolig dum jeg er.

Denne gang har jeg klart å forlegge ledningen som gjør jeg kan legge bildene mine over fra kameraet til dataen. Dette er spesielt frustrerende nå, da jeg derfor ikke får vist hvor tøff pappaen min er (han sto nemlig på vannski for første gang i dag).

Jeg har allerede lett gjennom hele kjøkkenet (mitt oppholssted når jeg er her i Norge), begge koffertene jeg hadde med meg fra Kina (jeg er muligens ikke verdens raskeste til å pakke ut) og all håndbagasje og alle vesker jeg kan tenke meg at jeg har vært dum nok til å stappe ledningen nedi. Søkene er dog, sjokkerende nok, uten resultat.

En snikende følelse sier meg at den muligens ligger igjen i Kina, men jeg prøver å overse den. Er jeg virkelig så dum?

Nå aner jeg ikke hvor jeg kan lete, så har du tips, send dem gjerne. Jeg blir evig takknemlig om det skulle være akkurat du som hjelper meg å finne den.

2 kommentarer:

Gunvor sa...

Huske eg feil eller bor Li-Li i leiligheten din fram te du komme tebake? E kje d ganske lett å sjekka om an e der då? =p

马丽 sa...

Har skrevet mail til ham, men han er hakket mer vimsete enn meg, så selv om han ikke finner den, betyr det ikke den ikke er der!