onsdag 21. januar 2009

Mari og travel hverdag

Jeg liker å være travel. Det får meg til å føle meg levende. For all del, jeg har ikke noe imot å sose bort en dag på sofaen med dataen på fanget, men når da dagen er omme og jeg går for å legge meg, føler jeg jeg har gått glipp av noe.

Jeg elsker å være organisert. Programmet iCal er i så stor grad en del av hverdagen min at jeg blir helt svimmel bare på tanken om å være borte fra det. Og programmet er selvsagt så oppdatert som det blir. På grensen til skummelt for noen, men jeg liker å kunne vite akkurat hva jeg gjorde/skal gjøre den og den dagen.

Nå om dagen er det mye som skjer. Først og fremst fordi det er vinterferie, men også fordi jeg liker at mye skjer, og derfor legger jeg planer.

21.1: Middag med Skogsjenta
22.1: Lunch og middag med lærer Li
23.1: Julegavehandling og pannekaker med lærer Li
24-27.1: Nanchong med lærer Li
28.1-2.2: Beijing
3.2: Pakking og vasking av klær, full opprydning i leiligheten
4.2: Norge!
6-8.2: Norgesturné med Frøken Mexico
9-22.2: Haugesund
23.2: Tilbake til Kina

Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg, for det er nettopp det jeg gjør!

Ingen kommentarer: