onsdag 28. januar 2009

Mari og pakking

En gang i tiden var jeg god til å pakke. Det var på den tiden det fremdeles var gøy også. Akk, som tiden forandrer seg.

Jeg har fremdeles lista som sier nøyaktig hva jeg kommer til å trenge, men den fungerer bare ikke like bra lengre. Den er den samme selv om jeg skal en langhelg til Beijing eller Suldal. Selv om den ikke spesifiserer med ting som "den blå hettegenseren" (som forøvrig ikke får bli med til Beijing da den er klissvåt fordi jeg glemte å sette på vaskemaskinen før jeg gikk å la meg i gårkveld), føler jeg den er håpløs og lite til hjelp.

Ikke hjelper det at jeg lider av akutt sokkemangel heller. Mulig jeg må finne meg en ny måte å gå på, eventuelt bruke andre sko, for sånn i gjennomsnitt må jeg kaste et par sokker annenhver dag. Håper de har sokker i Beijing, for i kofferten ligger det tre par, og sokkeskuffa er helt tom.

Nå satser jeg bare på at jeg har nok klær og ting med meg til helgeturen, og at jeg kan overleve på det.

Ingen kommentarer: