lørdag 3. januar 2009

Mari og TV-titting

Etter at jeg flyttet til Kina har ikke TV vært noe jeg har brydd meg videre om. Det var det vel forsåvidt ikke i Norge heller, men her har jeg skrudd TVen på én gang på internatet, og det endte med dyp søvn etter ti minutter. Det gjentok seg aldri (her bør det nevnes at jeg ser en del DVDer, men alle sammen spilles på min elskede laptop, så det teller liksom ikke helt).
Likevel er det ikke alltid mulig å slippe unna. I dag har jeg sett Nicolas Cage og Peter Stormare snakke kinesisk. Utrolig hva man må holde ut med når man er i banken.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Interessant.. Så det blir ikkje meir tv-titting på deg? :P

马丽 sa...

Vel, dubbede actionfilmer er liksom ikke helt min greie, og kinesiske nyheter er sensurerte, så ser liksom ikke helt poenget.
Men så Aladdin på kinesisk i dag, og det var jo intressant nok! Iallefall når jeg forsto noen ord innimellom! ;o)