mandag 1. juni 2009

Mari og en innstendig bønn

Om tre dager får jeg besøk fra Norge. Frøken Mexico beærer seg med sitt besøk i to uker, der 4 dager er satt av til Sør-Korea, tre til Beijing, og resten av tiden her i Chengdu.

Problemet er bare at det nettopp er hele tre dager til, og jeg klarer nesten ikke å sitte stille. Jeg får ikke sove, ikke har jeg lyst på mat, og jeg kan ikke huske sist jeg var så rastløs. Det føles som om tiden står stille, og erter meg ved å snegle seg forbi.

Jeg skriver fjorten lister over ting jeg må gjøre (men alt er gjort på to sekunder), prøver å legge meg tidlig, rydder helt ukontrollert, spiser godteri for å roe meg ned, noe som fører til null apetitt for "ordentlig" mat og begynner å gjøre leksene allerede klokka to på ettermiddagen..

Jeg vet sekundene ikke går raskere selv om jeg ønsker det, men kunne de ikke for en gangs skyld bare gå bittelitt raskere? To sekunder i ett de neste to dagene eller noe?

Jeg trenger hjelp.

Dette blir derfor din oppfordring:
Ring meg, send mail til meg, lag skattekart som er umulig å finne ut av eller gi meg sterke sovemedisiner -alt blir tatt mot med stor glede.

På forhånd takk.

7 kommentarer:

Emma Lise sa...

Haha, huff! ;p
Du får pussla, teina, sy, strikka ein stor genser, laga dikt elle jogga 3 turar te dagen :D
*Veldigt brae forslag må eg seii.. :)*

马丽 sa...

Oioi, takk for tips, Emma Lise!
Spørs om jeg klarer å stikke en hel genser før torsdag morgen, men man må da prøve!

Emma Lise sa...

Haha.. ;p Då får du nå tiå te å gå i alle fall ;) ;D

Gunvor sa...

Hm, la meg tenka... Venta på supergøy besøk fra Frk. Mexico eller driva siste forberedelsar te skriftlig eksamen... Veldig vanskelig å finna ut ka eg ville valgt om eg konne! =p

马丽 sa...

Du, skriftlig eksamen er en måned unna; det får være grenser for hva jeg skal gjøre ;o)

Unknown sa...

'm sorry to cause you pain, hon, but I'm on my way in this moment :D

马丽 sa...

That's why I love you, sweetheart! :D