torsdag 18. juni 2009

Mari og sko

Da vi var i Korea for en god uke siden spurte jeg tilfeligvis Frøken Mexico om hun hadde hørt sangen "Sko". Det hadde hun ikke.

Etter vi kom tilbake til Kina glemte jeg det helt ut, spesielt siden jeg ikke visste hvem som sang den, bare at den var på "Nordmenn er Gale"-CDen min bror fikk til jul for mange, mange år siden.

I dag morges før vi dro til flyplassen, kom jeg dog på sangen igjen. Etter kjappe Googlesøk viste det seg å være Bare Egil Bands sang, og heldigvis har noen vært snille nok til å legge sangen ut på YouTube.

Frøken Mexico ble ikke videre imponert over sangen, men jeg ble dratt tilbake til den gang da Broremann og jeg hørte på CDen om og om igjen. Koselig, syns jeg.

(Jeg kan ikke legge ut link til sangen da alt går gjennom proxyer her, og det sjelden virker som det skal, men du er herved anbefalt på det sterkeste å lete den fram og nyte den!)

Ingen kommentarer: